2011. május 21., szombat

Mert utazni jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó :D:D

Halihó. Már ezer éve nem írtam ide.  Történt pár dolog azóta, hogy nem írtam. Ha jól emlékszem 5meccsünk volt azóta, hogy nem írtam....1döntetlen, 3 győzelem és egy vereség.....és azóta megjártam Angliát és vasárnap megyek olaszba. Hol is kezdjem...kezdem a meccsekkel. A döntetlent az arsenal ellen értük el, de olyan döntetlen volt hogy csak na....sokáig fogják emlegetni az tuti. A második félidőben összefejelt Flanagan és Carra..az utóbbi lent maradt a füvön és nagyon megijedtünk, mert sokáig nem tért magához......és jöttek a dokik és hordágy és minden más....de a mi Carránkat kemény fából faragták és mikor vitték le integetett és Kenny is vigyorgott :D:D Majd nyertünk 3 meccset és nagyon jól játszottunk....és lőttünk is sok gólt....:)) És jött az utolsó előtti forduló(az utolsó hazai meccs..)...
A meccset az a "drága,kedves" HOWARD WEBB vezette, akit "imádnak" a Liverpool szurkolók....(meg a spanyolok válogatott szurkolói is....mikor mondjuk de Jong lekaratézta Xabi Alonsot...és csak sárga...)..elég ha annyit mondok, hogy fa kupa meccs....jó az igaz, hogy nem játszottunk jól, mert Raul megsérült és játszott Andy, akire fölívelgettük a labdát..és nem az eddigi szép játékunk volt, de az a "drága" bíró még rá is tett.....mintha a spurs lett volna hazai pályán és nem mi.....az első gólról a védelmünk tehet...oké, de a második nem volt 11es...vagy ha az volt...nálunk is megadhatott volna egyet....na mindegy....ezek után se fogjuk szeretni....de a vége után jött a legeslegjobb rész...jött az utánpótlás....annyira aranyosak a babák (L)(L) SG lányai( a saját nevük volt a mezükön és nem az apjuk neve..), Carra gyerekei meg Suarez mezbe voltak...Lucas, Luis és Jonjo gyerekei is ott voltak.....ott volt Peti is és Danim issss(L)(L). Még megszerezhetjük az ötödik helyet, de ahhoz csoda kell, bár pont a Liverpool az aki képes a csodákra. Én bízom bennük, ott kell lennünk az Európa Ligába!! Ha nem akkor sincs baj, nyáron veszünk még pár jó játékost és akkor rettegjen mindenki!! Ja King Kenny 3évre aláírt, és Pepe is marad....úgyhogy nagyon boldog vagyok!!! :D:D
Portugália óta beszéltem a főnökasszonnyal és még maradok itthon, így beszéltem Anitával és elmentem hozzá Angliába. Szombat délbe indultam el a Ferihegy 1-ről. London-Lutonban Anita barátját(Lacikát) kellett megtalálnom, de kisebb nehézségek után sikeresen megtaláltam.....több mint egy óra volt hozzájuk az út, végigbeszéltük azt. Majd sikeres megérkeztünk hozzájuk, ja és 1000fok volt....:D:D Egy kicsit beszélgettünk a kertjükbe, majd elmentünk a tengerpartra Portsmouthba. Megnéztünk a partot és "mászókáztunk" is......ott én kicsit féltem, mert nagyon magasan voltunk és eléggé fújt már este a szél. Utána megnéztük, hogy megy le a nap és hogyan száguld el a hover mellettünk.:D Találtunk még egy vidámparkot és azt is körbejártuk és közbe csináltunk egy csomó képet.....még világítótorony is volt. Másnap korán kellett kelni, mert mentünk megnézni a BTCC(british touring car championchip)-t ami nem egyenlő a BTC-vel( bicskei torna club). Az időjárás már nem volt annyira kedvező, mint előző este. Megismertem egy magyar srácot és a szlovák barátnőjét. A verseny nem volt annyira izgalmas, bár az utolsónál Anita mondta hogy készítsük a gépeket, mert jó lesz....erre az első kocsi nem indult és két másik belement hátulról...szép volt. Majd elindultunk, és megint Portsmouthba mentünk és megnéztük a lovakat( és volt egy, aki Anita szerint hasonlított a Babi nénire...:D:D), lefényképezkedtünk a tankokkal. Hétfőn reggel el akartam volna menni Liverpoolba, de mivel nagyon messze volt tőlük, így nem mentünk....de elmentünk vásárolni...először Havant-ba, és sikerült is vennem Poolos takarót és rövid gatyát és még öcsémnek is megvettem a kívánt cipőjét...majd a tesconál találkoztunk még Anitáék barátaival, és együtt mentünk tovább Southamptonba. Mászkáltunk a városba és képeket is csináltunk...mikor az ikeaba mentünk kajálni szembe jöttek velünk buzinkák....bleeee....pfújjj...Anita mondta, h van egy város(nem messze onnan) ami tele van velük...Kaja után elmentünk még vásárolni, majd elmentünk Bornemouthba  a tengerpartra, bár fújt a szél azért jót mókáztunk. Másnap csak délután mentünk el megnézni a környéket, mert Anitáék délelőtt dolgoztak, de így is jó volt. Kedden este megnéztük a Barca-Real meccset...Anita a realnak én a barcának drukkoltam.....Lacika közbe csinált nekünk vacsorát, mert a gépet nem akartuk otthagyni...:D:D A szerda is hasonló volt a keddhez...bejártuk a környéket.Csütörtökön Anitával ketten mentünk el Winchesterbe, mert Lacikát nem érdekelte. Útközbe sok minden szóba került...és persze portugált se hagytuk ki....na igen történtek ott dolgot..és este face-n ki is derített nekem valamit Anita :D:D Nem egy csúnya városka Winchester...láttunk kastélyokat, katedrálist...sőt Anita mesélte, hogy ha angolhoz megy hozzá az ember és elválnak a vagyona felét az asszony kapja......így elkezdtünk játszani és férjet kerestünk nekem....de nem volt valami jó a "felhozatal"...bár volt egy szőke( hahha...tudjátok a szőke, kék szemű herceg......na jó nem...de tetszenek a szőkék...:D:D)aki helyes volt...és Anita mondta, hogy fényképezzem le...hát sikerült....még jó hogy a gépen lehet zoomolni...:D:D ha valakit érdekelne megmutathatom...:D:D Pénteken délelőtt elmentem Portsmouthba.....kicsit körülnéztem és vettem egy nagyon szép Adidas cipőt( mi mást....nem is értem :D:D)...ja Pompeyba van egy torony, ami hasonlít ahhoz ami Dubaiban van...igaz ez nem szálloda...csak kilátó....:D:D Fél négy utánra visszaértem Anitáékhoz és készülni kellett, mert mentünk ki a reptérre...ők persze nem akarták, hogy menjek....mondták hogy nyugodtan maradjak még....útközben volt pár baleset, ami miatt dugók keletkeztek, nem akarták az égiek se hogy odaérjek a reptérre, de végül sikeresen megérkeztünk...elbúcsúztam Anitáéktól és mentem a repülőhöz....mondták, hogy novemberbe menjek ki...és megbeszéltük,hogy megyek akkor 2hétre. :D:D
Portugália és Anglia után holnap olaszba megyek egy barátnőmmel és bejárjuk Pisát...utána jövőhéten kimegyek unokatesómékkal Ausztriába, mert hozzám jönnek ki...csakhogy én még nem dolgozok mert nincs sok vendég....de remélem ha kimegyek velük, már ott is maradhatok......bár ha nem akkor még lehet el tudnánk menni a görög rallyra...ami több okból is jó lenne.....de én inkább akkor már dolgoznék...:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése