2012. május 15., kedd

Utazgatásaim

Halihó!!


Portugáliát már leírtam, hogy mi történt ott, de azóta se unatkoztam. Egy héttel később miután megjöttem portugálból, volt a lovasvizsgám. Amire annyit nem készültem mint a legutóbbira(amin nem is vehettem részt, mert a kórházba landoltam....:S:S), bár a szóbeli részére nagyon készültem, még portugálba is tanultam kicsit, mikor a két gyors között vártunk. A vizsga napján nagyon nagyon izgultam, de mindenki biztatott, még a szállodába is bementem az egyik kolléganőmhöz és voltak ott vendégek, akik biztattak, jól esett. Lementem a lovardába és először letisztítottuk a pacikáinkat, majd várni kellett...elég sokat.....majd egy idő után szólt Thomas, hogy nyergelhetünk. Sikerült fölnyergelni az összes pacit, én az ugratáshoz Ladyt, a díjlovagláshoz pedig Giront kaptam. Ladyvel elmentem a fedelesbe bemelegíteni, mert én voltam vele az első lovas, de alighogy fölültem, megjelent Thomas és mondta, hogy kezdünk. Én voltam a második, de mivel az első lovasnak nem volt védőmellénye( amit én az esés óta viselek...anya nem is engedne nélküle...), így nekem kellett kezdenem, kicsit idegesek voltunk a pacimmal(na jó én még jobban) az első akadályt lépésben tettük meg. Nagyon ciki, de utána a többi ment simán és átugrattam a maradék hármat. A pacimat átadtam a következő lovasnak és maradtam egy picit a többieket is megnézni. Sok időm nem volt, mert a másik pacimat még fel kellett nyergelni. Kicsit még várnom kellett, de nem sokkal később bementem a fedelesbe bemelegíteni a pacival. Most volt időnk. Itt én voltam a második, szerencsére nem kellett kezdnem. A bejáratnál kellett azért maradnom, mert én voltam a második. Sikeresen teljesítettük a díjlovaglást is, mikor befejeztem fel kellett mennem a büfébe, mert ott voltak a bírók és megkezdődött a szóbeli. Ketten voltunk ott, sok mindent kérdeztek és tudtam is, csak kicsit nehéz volt mindezt németül elmondani, bár megtanultam, de hirtelen nem tudtam, de a bírók látták rajtam, hogy tudom. A végén megkérdeztem, hogy hogyan sikerült, és mondták, hogy jól és átmentem, de azért tanuljak meg jobban németül. Hahaha. :D:D Utána még ott maradtam és megnéztem a többieket is, ja és Thomas megjegyezte, hogy akkor most néz nekem lovacskát. Na persze...:D Este még bementem a szállodába is, és beszélgettem a többiekkel. Másnap hajnalba indultam HAZA.:D:D Otthon megbeszéltem a bnőmmel, hogy akkor most merre lesz az arra. A választásunk Belgiumra esett. Nem is értem MIÉRT??? :D:D hahha :D Beszéltem azzal a drágával is és tetszett neki az ötlet. Április 23án hajnalba indultunk el a Ferihegyi reptérről, bár kicsit késve, de 8óra után leszállt a gépünk a brüsszeli reptéren. Ott egy "taxi" várt minket. Az idegenvezetőnkkel megnéztünk sok mindent Brüsszelbe, bár azt hogy minek mi volt a neve ne kérdezzétek, bár a pisilős fiút tudta. Mi mást?? Ja és délutánig tök jó időnk is volt, de délutánra beborult kicsit és esni is elkezdett. Elmentünk kajálni a Quickbe(ami a mekinek felel meg, csak belga változatba). Onnan az Atoniumhoz mentünk és megnéztük azt, annyira nem volt nagy szám. Majd a Mini Europát néztük meg, ami nagyon tetszett és ott volt Algarve is. Gyorsan le is fényképeztem a többieknek. :D Végignéztük az összes országot, még Magyarország is benne volt a Rudas-gyógyfürdővel! :D Mikor már mindent körbejártunk, mentünk megnézni még a Heysel-stadiont, de persze nem lehetett bemenni(bezzeg angliásba és spanyolba be lehet menni :P:P). De a stadion előtt csináltunk pár képet. Már mást nem igazán akartunk így elmentünk a "taxinkkal" Antwerpenbe...és persze dugóba keveredtünk. Szép lassan, de eljutottunk Antwerpenbe. A kocsival leparkoltunk és megkerestük a szállást, ami nem volt messze a parkolótól. Becsekkoltunk és még a taxisofőrt is fölengedték, bár a lelkére kötötték, hogy csak öt percre maradhat. Haha....vajh mit tudna tenni ennyi idő alatt??? :D:D xĐ Na mindegy, nem maradt sokáig, odaadtam neki a könyvet és utána elbúcsúztunk tőle. Másnap fél 10kor találkoztunk és mentünk felfedezni Antwerpent. Egész jó időnk volt, még a nap is kisütött. Itt is sok mindent láttunk, bár a nevüket itt se tudjuk, de láttunk hasonló kikötőt, mint portugálba és elmentünk shoppingolni is (hát na csajok vagyunk vagy mi a szösz :D:D) egy hatalmas plazaba(mint nálunk a westend vagy campona) és jól rá is ijesztettünk egyesekre, sajnálom nem lehetett kihagyni. Sajnos itt ebbe a plazaba csokit nem találtunk, így visszamentünk Antwerpenbe. Elmentünk sétálni és megrohamoztunk a Borival egy játszóteret, mint olaszba, ki kellett próbálni a hintákat, olyanok voltunk mint a gyerekek. Elvan a gyerek ha játszik! :D Miután kijátszottuk magunkat, mentünk tovább és betértünk egy boltba és ott végre (egy kis segítséggel ugyan...) megtaláltuk a megfelelő csokit. Visszasétáltunk a kocsihoz és irány a hotel....én nagyon nem akartam, hogy vége legyen és haza kelljen mennünk......így azt se akartam, hogy korán elmenjen......ezért inkább lementünk együtt a Quickbe kajálni és beszélgetni. De az idő így is eltelt és haza kellett menni, elbúcsúztunk. Borival fölmentünk a szobánkba aludni, bár Barca meccs volt és azt néztem, bár a végén nem örültem(ahogy annak se, hogy ilyen gyorsan eltelt a 2nap...). Másnap délelőtt még elmentünk shoppingolni Borival picit, én nem is tértem haza üres kézzel, persze megint lett egy táskám. Haha :D:D Délután fölszálltunk a vonatra és irány a brüsszeli reptér, időben odaértünk. Persze a repcsi szokásához híven(nehogy már egyszer időben elinduljon....) kicsit késett. Kicsit már idegbeteg lettem.....:D Egy csomó csomó Ryanair repcsit láttunk a reptéren, de Wizzair alig......és volt egy Ryanair, aminek az oldalára Comunitat Valencia volt írva.....mentem volna oda, ott nem esik az eső. Sikeresen hazaértünk és még bementünk a nagyimékhoz vacsizni, majd go HOME. Jön folytatás, mert még nincs vége...azóta volt itt egy kolléganőm és bemutattam neki Budapestet(és jobb idegenvezető voltam mint EGYESEK!!!) utána elmentem anyucimmal olaszba....és jövőhéten megyek GÖRÖGbe!! Még sosem voltam ott!! Megyek rallyra megint és ott lesz Carlos haverunk, és már meg is ígérte, hogy jófijúúúú lesz!! :D:D SEE YOU SOON!!

 Atoniumnál
A pisilős kisfiú(amiből már van lány is)

4 megjegyzés: