2010. augusztus 12., csütörtök

barátságos meccsek, Roger és a vizes budapesti EB ♥

Ma(vagyis már tegnap) barátságos meccseket játszottak. Kedvenc angoljaim a magyarokkal játszottak. A meccset még nem láttam, csak a gólokat...magyarként szomorúnak kéne lennem, hogy kikaptunk, de az angolok góljait kedvenc Steven Gerrardom lőtte...♥♥♥ úgyhogy happy vagyok...♥
A másik meccsen a spanyolok a mexikóiakkal játszottak....ennek a meccsnek csak a végét láttam...látszott, hogy nyaralni voltak a srácok és hogy csak most kezdték el a felkészülést..:P:P:D de a vége 1-1 lett...David♥ megmentette őket...most nem Villa..hanem a City nyári igazolása..ja és egyik kedvenc játékosom volt a csk..♥♥♥
Roger Federer most Canadában játszik...és tegnap hajnalba volt a meccse,amit meg is nyert és a második szettben(az elsőt nem láttam)nagyon jól játszott♥♥
És hétvégén végre elkezdőőőőőőőőőőőőőőőőőődik a PREMIER LEAGUE!!!♥ Kíváncsi leszek az új igazolásokra...remélem jók lesznek!!!
GOOOOO REDSSSSSSS♥♥♥

Most van a budapesti EB és ma(na jó tegnap) CSEH LÁSZLÓ ARANYÉRMET NYERT!!!!♥ hatalmas gratuláció neki és persze az eddigi összes dobogósunknak és helyezettünknek!!♥ Holnap mindent bele GYURTA DANI!!!

Ja és jövőhéten kijönnek hozzám a nagyimék és öcsém, aminek én nagyon de nagyon örülök♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése