2011. február 28., hétfő

Not to be happy....:(((((( de KISS ÁDÁM :D:D

Azt hittem, hogy ez egy vidám bejegyzés lesz.....hogy simán legyőzzük a whu-t,( akik az utolsó helyezettek!!!!!!!!!!!!!!!) De nem....egyszerűen rémesen játszottunk.....én nem értem most mi van velünk???!!??Nem bírtuk megtartani a labdát.....csapkodtunk.....rémes volt nézni...:S:S Nagyon szomorú és csalódott vagyok a meccs miatt...remélem tanulunk a hibáinkból, mert jövőhéten a manchester lesz az ellenfél.....na mindegy..

Ma elmentem Fügenbe vásárolni, mert kellett nekem egy új óra. Az eladónő mutatott pár órát és 2 nagyon megtetszett és végül meg is vettem mind a kettőt, az egyik fekete és szürke, kicsit sportosabb...a másik fehér és szürke és elegáns..
                                                          

Na találtam a másikról is képet. (ahol itt fekete az az én órámon fehér...:D:D)
Onnan a Speckstubéba mentem, hogy apának vegyek snapszot, de persze elfelejtettem, hogy Ausztriában délben bezár...persze a Stube is.Grrr....de vettem az MPreisba Zirben snapsot...:D:D

Pénteken megyek hazaaaaaaaaaaaaaaaa....igaz csak a hétvégére, mert apának lesz a szülinapi bulija és a főnökasszony elengedett. Olyan boldog vagyok, hogy otthon leszek pár napig...:D:D Home sweet home...(L)
És utána már csak 2 hét(na jó 3..de) és remélem vége az én szezonomnak, mert el szeretnék menni Portugáliába öcsémmel a rallyra március 23án.

Ja és mivel múlthéten teljesen ki voltam akadva bizonyos vendégek miatt, úgy döntöttem, hogy el kéne menni még egyetemre tanulni(j volt fősuli....de na...)...de persze nem itt kint,meg nem otthon, hanem én Liverpoolra gondoltam...írtam is két egyetemnek, már majdnem elfelejtettem, mikor az egyik visszaírt, hogy mehetnék, mert ugye az érettségim megvan...vannak nagyon jó szakok, amik még érdekelnének is, de megnéztem, hogy mennyibe fájna ez nekem....hát majdnem dobtam egy hátast....a "legolcsóbb" 10500.....de nem forint és nem euró, hanem FONT.....ezért úgy gondoltam, hogy ezzel még várok egy kicsit....:D:D

Mikor itt voltak azok a "kedves" vendégek és ki voltam akadva....rátaláltam Kiss Ádámra és függő lettem tőle....mennyi hülyeséget tud beszélni...a végén már  sírtam a nevetéstől...:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése